کنارگذاشتن بازيکنان باتجربه کره براي بازي با ايران
 
کلبه فراقط!!!
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:3 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال کره جنوبي در آستانه ديدار با ايران در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل، دو بازيکن کهنه کار اين تيم را کنار گذاشت.

 

  "چوي کانگ-هي" روز چهارشنبه اقدام به معرفي تيم 23 نفره کره جنوبي کرد که در اين ميان نام شش بازيکني که در ديدار با ازبکستان بازي نکردند به چشم مي خورد. تيم کره جنوبي در تاريخ 16 اکتبر (25 مهر) با ايران در ورزشگاه آزادي ديدار خواهد کرد.


بر پايه گزارش کره تايمز، کره جنوبي در آخرين ديدار خود در تاريخ 11 سپتامبر با ازبکستان به تساوي 2 بر 2 رسيد.


سرمربي کره جنوبي براي ديدار با ايران روي نام "لي دونگ-کوک" ، مهاجم 33 ساله تيم و "لي جونگ-سو"، مدافع 32 ساله خط قرمز کشيده است. اين دو بازيکن در ترکيب ثابت تيم ملي کره جنوبي در رقابت هاي جام جهاني 2010 حضور داشتند.


"چوي کانگ-هي" با اشاره به اينکه نسبت به عملکرد اين دو بازيکن در ديدار با ازبکستان راضي نبوده، اظهار داشت: با توجه به عملکرد اين دو بازيکن در ديدار با ازبکستان، تصميم به کنار گذاشتن آنها گرفتم. من با نحوه مسئوليت پذيري اين دو بازيکن به عنوان اعضاي مسن تيم مشکل دارم. بازيکنان باتجربه تيم بايد با نوع عملکردشان، احترام بازيکنان جوان تر را برانگيزند. من اين بار به خاطر روحيه تيم اين دو بازيکن را انتخاب نمي کنم.


سرمربي کره جنوبي در پايان گفت ايراني ها براي بازي با کره جنوبي از آمادگي ذهني بالايي برخوردارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان